Sammen med Zinkbakken har vi omdannet haveentusiasme til profitabel vækst og engageret kunder på et personligt niveau gennem en innovativ brug af marketingplatforme og autentisk brugergenereret indhold.
Zinkbakken er en dansk virksomhed, der sælger lokalt producerede plantekasser, redskaber og øvrigt interiør til haven – noget af det også som specialprodukter, der er hentet hjem fra England og Tyskland.
De blev kunde hos LAZZAWEB, da de havde en udfordring med at øge antallet af deres online ordrer og udnytte alle deres marketingkanaler for at sikre en samlet vækst i deres profit.
Målet for samarbejdet med Zinkbakken var at skabe en succesfuld marketingstrategi på deres sociale medier, som skulle maksimere synergierne mellem deres valgte marketingkanaler.
Strategien integrerede brugergenereret indhold og indsigt i brugeradfærd, hvilket skabte en sammenhængende og engagerende kunderejse, der førte til imponerende vækst og øget kundeengagement.
Ved at engagere målgruppenmed inspirerende indhold på Pinterest, kunne vi efterfølgende målrette og genmålrette relevante budskaber mere effektivt på alle marketingkanaler, jo tættere på højsæsonen vi kom.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.