Artikler
Artikel

Søgemaskineoptimering – 2024 Guide

Google-synergier

Bliv klogere på søgemaskineoptimering

Søgemaskineoptimering

Vil I gerne kunne svare helt prompte, når I får spørgsmålet “hvad er SEO?”, eller står I overfor et projekt, hvor SEO er nødvendigt, men I er altså ikke helt sikker på, hvad det vil sige, og hvor I skal starte? SEO er også en stor og kompleks disciplin, og det kan være svært at finde hoved og hale i de mange muligheder inden for optimering. 

I dette blogindlæg vil vi forsøge at give jer et overblik over, hvad SEO omhandler. For at vi kan gøre det, tager vi jer gennem en lang række af de forskellige dele, som SEO dækker over. Her svarer vi derfor både på, hvad SEO er, og hvordan I arbejder med SEO og optimering af jeres hjemmeside, så I bliver helt up-to-date.

Ønsker I professionel hjælp til SEO så kontakt os.

Vi tager jer gennem:

Hvad er SEO?

hvad er seo optimering

SEO handler om at forbedre synligheden af jeres hjemmeside i søgemaskiner såsom Google for at øge placeringer i søgeresultaterne. Dette kan gøres ved at bruge søgeordsanalyse til at finde de bedste søgeord at fokusere på og ved at forbedre jeres hjemmesides indhold og struktur, så søgemaskinerne nemmere kan forstå og kategorisere det.

På dansk hedder SEO ‘søgemaskineoptimering’, og det er en vigtig marketingkanal for at øge jeres hjemmesides online synlighed. SEO går kort og godt ud på, at I skal gøre jeres forretning synlig på nettet, så jeres potentielle kunder kan finde jer. Hvis I har en forretning og lever af at sælge jeres produkter eller ydelser, har I nemlig en klar interesse i, at folk kan finde jer. Det sker ved et stort arbejde med optimering af jeres hjemmeside gennem SEO.

For at jeres kunder kan finde jer og jeres hjemmeside, handler det om at rangere højst muligt på Google og andre søgemaskiner. Organisk SEO er en af de mest anerkendte metoder til at rangere højere på vigtige søgeord, som man gerne vil findes på. Er I et VVS-firma, der gerne vil findes på søgeordene ‘VVS’ og ‘VVS-firma’, kan I lave en del optimering af jeres hjemmeside, som bidrager til, at I får en bedre SERP (Search Engine Results Page) — altså en bedre placering i søgeresultaterne. Dette kan være alt fra unikke beskrivelser på jeres sider og til links, der leder til forskellige menuer på jeres hjemmeside.

Engang imellem kigger Google forbi jeres hjemmeside og foretager en vurdering af alt lige fra loading-tiden af siderne på hjemmesiden til billeder og tekster — og på baggrund af blandt andre disse og en masse andre parametre giver Google jer en placering i søgeresultaterne på de forskellige søgeord. Hvis Google vurderer, at jeres side er interessant for personer, der f.eks. søger på “VVS-firma”, vil I opnå højere placeringer. Der er altså mange forskellige processer i SEO, og vi vil tage jer igennem nogle af dem i dette blogindlæg.

Nedenfor kan I se, at LAZZAWEB eksempelvis ligger nr. 1 på “Google Ads-bureau“, hvilket betyder, at vi får en del trafik til vores website fra dette relevante søgeord.serp af google ads bureau

Sådan virker en søgemaskine

For at I  kan kaste jer over søgemaskineoptimering, er det essentielt, at I ved, hvordan en søgemaskine fungerer. Når I selv søger efter noget på Google (eller på hvilken som helst anden søgemaskine), arbejder en algoritme på at give jer , hvad søgemaskinen betragter som det bedst mulige resultat for jeres søgning. Men hvordan bestemmer Google, hvad det bedste resultat er?

Selvom offentligheden ikke kender til alt inden for algoritmen, ved vi alligevel, at hjemmesiders kvalitet bestemmes ud fra E-A-T, som er et koncept, der stammer fra
Googles egne retningslinjer. E-A-T er en af måderne, hvorpå Google sikrer sig, at de præsenterer brugere for korrekt, sandt og brugbar information. Hvis I for eksempel søger på “opskrift på chokoladekage”, ønsker I ikke at se hjemmesider, som sælger hudplejeprodukter. Derfor leder Google først og fremmest efter sider, der er tæt forbundet med jeres søgeord. Google rangerer dog ikke bare de mest relevante sider øverst. Det er fordi, der er tusinder (eller endda millioner) af relevante sider for hver søgning. Så for at bestemme en sides kvalitet, arbejder de altså ud fra expertise, autoritet og troværdighed. 

Autoritet

Autoritet omhandler en hjemmesides ry. Google vil typisk se en hjemmeside som autoritær, hvis andre bruger siden som deres go-to til at finde relevant information om det emne, de leder efter. Her kan antallet af andre sider, der linker til den pågældende side, også have noget at sige.

Ekspertise

Ekspertise handler om, at en forretning har stor viden eller er specialister indenfor et bestemt område. Primært evalueres det i forhold til indholdet, I har på jeres hjemmeside – det vil sige, at Google leder efter indhold, der er skabt af en ekspert indenfor feltet.

Troværdighed

Troværdighed fokuserer på legitimiteten, gennemsigtigheden og nøjagtigheden af websitet og dets indhold. Google leder her efter flere ting for at evaluere troværdigheden af en side. Det kan for eksempel være ting som kontaktoplysninger, positive anmeldelser, og om siden har et stærkt domæne.

Brugervenlighed

Udover E-A-T fokuserer Google naturligvis også på andre ting, og en vigtig faktor for om jeres hjemmeside rangerer godt i Google, er brugervenlighed. Indholdet på en side kan være relevant og troværdigt, men hvis det ikke også er brugervenligt, vil Google ikke placere indholdet øverst i søgeresultaterne. Google har offentligt sagt, at der er forskel på, hvad man ser som indhold af høj kvalitet og brugbart indhold.

Så hvis I har indhold af høj kvalitet på jeres side, men det er uorganiseret og er fuld af ord, som de fleste mennesker ikke forstår, kan det være, at I bliver overhalet af en side, der ikke nødvendigvis er autoritær, men har indhold, der er struktureret og inddelt i letlæselige sektioner.

Der er altså rigtigt mange ting, der spiller ind i, hvordan Google rangerer søgeresultater, og vi kommer ind på flere faktorer i løbet af dette blogindlæg. Men før vi gør det, er det vigtigt at forstå, hvorfor Google-søgemaskineoptimering eller såkaldt SEO-marketing er en nødvendighed.

Derfor skal I arbejde med SEO-marketing

Synlighed

En af de vigtigste funktioner af organisk SEO er at øge synligheden af jeres forretning. For det betyder, at I gør det lettere for jeres kunder at finde jer, når de søger efter noget, som I har at tilbyde. Synlighed er direkte relateret til jeres placering i søgeresultaterne. Jo højere I rangerer på SERP, desto mere sandsynligt er det, at potentielle kunder ser jer og besøger jeres hjemmeside.

Trafik

Øget trafik er en af hovedformålene med SEO, og I øger trafikken, når I øger synlighed og rangering. Faktisk er det hele 75 % af brugere, der aldrig klikker sig videre til side 2 i Google, så ønsker I jer flere besøgende, har I brug for en SEO-strategi, der hjælper jer med at rangere blandt de fem bedste positioner i Google — ideelt set nummer et.
Det kommer især også til udtryk, når man kigger på CTR, som står for Click-through rate. Den måler procentdelen af dem, der ser jeres side i søgeresultaterne og klikker på den. I grafen nedenunder får I et ret godt billede af, hvor vigtigt det er at ligge i toppen af de organiske resultater.
søgemaskineoptimering google
Kilde: backlinko.com

Giv jeres besøgende en god oplevelse

En tredje grund til at optimering og SEO på jeres hjemmeside er nødvendigt, er fordi al den tid, I lægger i at generere kvalitetsindhold og optimere jeres hjemmeside med on-page (on-site) SEO-arbejde, forbedrer jeres hjemmesides brugervenlighed, og dette skaber en problemfri og positiv oplevelse for jeres besøgende.

Jeres SEO-arbejde kan både optimere oplevelsen for jeres kunder, når de besøger jeres hjemmeside på desktop eller mobil. På samme måde reducerer I det, man kalder ‘bounce rate‘, når I gennem jeres SEO-strategi arbejder med hastighedsoptimering af jeres hjemmeside. Bounce rate viser hvor mange, der lander på jeres side, men ikke foretager sig noget. Næsten 50 % af brugere forventer, at en hjemmeside indlæses inden for to sekunder og jo længere loadtid, desto højere bounce rate og lavere konverteringer.

Mulighed for vækst

I sidste ende er vækst den ultimative grund til, at SEO er afgørende, for det kan hjælpe jer med at nå mange af jeres forretningsmål. SEO kan hjælpe jer med at opbygge gode relationer til jeres publikum, forbedre kundeoplevelsen, øge jeres autoritet, lokke flere besøgende til jeres hjemmeside, give jer en fordel i forhold til konkurrenter og øge konverteringer, hvilket betyder mere salg, flere loyale kunder og mere vækst for jeres virksomhed.

De mest almindelige begreber inden for søgemaskineoptimering

Det kan være, at I allerede nu sidder som et stort spørgsmålstegn over nogle af de begreber, vi indtil videre har brugt, men bare rolig. Inden I læser videre og undersøger svaret på “hvad er SEO?” nærmere, kan I her få et overblik over definitionen på de mest brugte forkortelser og begreber inden for søgemaskineoptimering.

Black hat-SEO – SEO-tiltag, der overtræder Googles retningslinjer.
Bounce rate – Procentdelen af det samlede antal besøg på jeres side, der ikke resulterede i en sekundær handling.
Click-through rate – Forholdet mellem eksponeringer og klik på jeres webadresser.
Crawling – Den proces, hvor søgemaskiner finder jeres hjemmeside.
Featured snippets – Organiske svarbokse, der vises øverst i SERP for bestemte søgninger.
Indeksering – lagring og organisering af indhold fundet under crawling.
Intention – I en seo-kontekst refererer intention til, hvad en bruger vil have svar på eller leder efter, ud fra de ord de har søgt på.
“Keyword stuffing” – Taktik, der involverer overforbrug af vigtige søgeord og deres variationer i indhold.
Konverteringsrate – Forholdet mellem besøg og konverteringer. Hvor mange af jeres besøgende på jeres hjemmeside, der udfylder jeres formularer, ringer, køber jeres produkter osv.
KPI – “Key performance indicator” er en målbar værdi, der evaluerer på en aktivitets evne til at indfri et mål.
Linkbuilding – Selvom “building” lyder som, at denne aktivitet indebærer selv at oprette links til sin hjemmeside, handler linkbuilding faktisk om at samle links til jeres hjemmeside. Formålet er at opbygge jeres hjemmesides autoritet overfor søgemaskiner som Google.
Metatitel – Overskrift på en side, som vises i søgeresultaterne.
Metabeskrivelse  – Teksten under metatitelen, der vises i  søgeresultaterne og som beskriver indholdet på siden.
Organiske resultater – Optjent placering i søgeresultaterne — i modsætning til betalte annoncer.
Query/forespørgsel – Ord indtastet i søgefeltet.
Rank – Jeres rangering i søgeresultaterne i Google.
SERP  – “Search Engine Results Page” — Den side, som I kommer til, når I søger i søgemaskinen.
Søgemaskine – Et program, der indhenter information ved at søge efter elementer i en database, der matcher brugerens anmodning. Eksempler er Google, Bing og Yahoo.
Søgeordskannibalisering – Har I flere sider, som omhandler det samme, kan de konkurrere med hinanden i søgeresultaterne. Når man har identificeret søgeordskannibalisering, kan man vælge at slå siderne sammen, så de løfter hinanden i stedet.
Søgevolumen – Det antal gange et søgeord er søgt på. Mange hjælpeværktøjer til SEO viser jer en månedlig søgevolumen.
Trafik – Besøg på en hjemmeside.
URL – Lokationen eller adressen på indhold på internettet.
Webmaster guidelines – Retningslinjer publiceret af Google med det formål at hjælpe hjemmesideejere med at oprette indhold, der kan findes, indekseres og fungere godt i søgeresultater.
White hat-SEO – SEO-tiltag, der overholder Googles retningslinjer.

Sådan kommer I i gang med søgemaskineoptimering

kom i gang med SEONu har vi taget jer igennem, hvad organisk SEO er, og forhåbentligt sidder I med en okay forståelse for, hvad det drejer sig om. Men så rejser næste spørgsmål sig; “hvad skal man gøre, hvis man vil arbejde med det?” Og det kan være et noget sværere spørgsmål at svare på, for SEO er ikke bare én disciplin, og der er derfor mange ting, man kan gøre for at “søgemaskineoptimere”.

Først og fremmest kan I kategorisere SEO i to dele: ‘on-page SEO’ (on-site SEO) og ‘off-page SEO’. Når det kommer til SEO, er der både tekniske og ikke-tekniske aspekter i optimering af en hjemmeside til søgemaskinen. On-site SEO håndterer alt backend på en hjemmeside, mens off-page er mere centreret omkring det, I ikke rigtigt kan kontrollere.

On-page SEO

Ved hjælp af On-page SEO (on-site SEO) er der flere ting, som I kan optimere på jeres hjemmeside, for at forbedre hjemmesidens ranking i søgeresultaterne. Det kan være:

  1. Forbedring af jeres siders metatitel og metabeskrivelse.
  2. Brug af interne links (links, der leder til andre sider på jeres hjemmeside).
  3. Tilføjelse af billeder med beskrivende, søgeordsrige alt-tags. (Tænk på disse som billedtekster, der er relevante for, hvad man ser på billedet).
  4. Forbedring af overskrifter på jeres sides indhold ved brug af relevante søgeord.

on-page- SEO faktorer

Teknisk SEO 

Efter at have foretaget jeres on-site SEO-arbejde vil I typisk skulle dykke ned i det, man kalder teknisk SEO.

Hvad er teknisk SEO?

Teknisk SEO er den proces, hvor I sikrer, at jeres hjemmeside møder alle de krav, der er sat af de moderne søgemaskiner. Helt grundlæggende skal Google og andre søgemaskiner være i stand til at finde, gennemgå, gengive og indeksere siderne på jeres hjemmeside.

Her er målet naturligvis også at forbedre jeres organiske placeringer. For I kan sagtens have det bedste content, men hvis jeres tekniske SEO ikke er i orden, vil I ikke rangere højt i søgeresultaterne.
Det sikrer I jer gennem arbejde med brugeroplevelsen på jeres hjemmeside, og det indebærer arbejde med mange forskellige processer. Det kan blandt andet være at undersøge:

  1. Loadtider
  2. Om jeres sider indeholder duplikeret indhold
  3. Om der er ødelagte links
  4. Om jeres side er mobilvenlig

teknisk SEO model
Under teknisk SEO er det også relevant at snakke om Core Web Vitals, som Google har haft stor fokus på i deres seneste algoritmeopdateringer. Core Web Vitals er et begreb introduceret af Google og understreger grundlæggende, at brugeroplevelsen på websites får større indflydelse på rangeringen i søgeresultaterne. Helt specifikt indeholder core web vitals tre målinger, der til sammen giver jer et godt og brugbart overblik over brugervenligheden på jeres in side. De tre målinger omhandler loadhastighed, interaktivitet og visuel stabilitet. Ønsker I en større gennemgang af de tre målinger, og hvad I skal være opmærksom på, kan I læse vores blogindlæg Core Web Vitals guide.

Off-page SEO

link building

Off-page er lidt mere kompliceret, fordi denne slags søgemaskineoptimering afhænger meget mere af andre mennesker. I har en vis kontrol over det primære arbejde med off-page SEO, som er linkbuilding. Vægten af links i Googles algoritme taget i betragtning, bør linkbuilding være kernen i enhver off-page SEO-strategi.

Et af hovedmålene med off-page SEO er at opbygge jeres virksomheds autoritet. Links fra autoritære websites hjælper med at placere jeres eget website som en autoritet – altså er backlinks (links fra andre hjemmesider til jeres ) en tillidserklæring fra et website til et andet. Her bør I derfor altid fokusere på kvalitet frem for kvantitet, da mål nr. 1 med linkbuilding er at skaffe kvalitetslinks fra autoritære hjemmesider. For at I opnår dette, skal jeres side have stærkt indhold, som legitime hjemmesider vil linke til. Det er primært det, I vil opnå med jeres off-page SEO-arbejde; at I har en side, som andre anser som en legitim og autoritær hjemmeside med mange backlinks og har få eller ingen forkerte oplysninger (dvs. navn, adresse, telefonnumre, links osv.).
I bør altid gå efter at lande links fra andre hjemmesider, der indholdsmæssigt stemmer overens med jeres egen. Driver I for eksempel et rejsebureau, skal I sigte mod, at størstedelen af de links I får, kommer fra andre rejsebureauer eller sider, der relaterer sig til at rejse. Det kan for eksempel være blogs, online magasiner eller andet, der også giver mening for jeres brugere. Et godt link indebærer autoritet, relevans og styrke. Disse faktorer er vigtige at forholde sig til når man arbejder med linkbuilding. Er I nysgerrige på linkbuilding, så har vi lavet en dybdegående guide til linkbuilding.seo arbejde

Lokal SEO 

Lige så vigtigt det er at målrette jeres hjemmeside til hele den online verden, er det vigtigt at målrette den til jeres lokalområde. Det er her lokal SEO kommer ind i billedet. Her handler det om optimering af jeres hjemmeside til et specifikt lokalområde.

Har I for eksempel en butik, frisør, restaurant eller lignende, vil I naturligvis gerne have, at jeres website rangeres efter bestemte forespørgsler fra et lokalt publikum. For eksempel kan en bruger søge på “restaurant Aalborg”, og ligger jeres restaurant i Aalborg, vil I gerne være en af de første restauranter, der kommer frem. Altså handler lokal SEO om at sikre, at brugere i jeres lokalområde kan finde jer — det betyder også, at I optimerer jeres side, så I vises i søgeresultaterne, når brugere tæt på jer laver en forespørgsel.

Der er flere dele til at mestre lokal SEO, men en af de vigtigste er Google My Business. Med Google My Business kan I styre, hvordan jeres virksomhed vil se ud Google. Det er derfor et vigtigt værktøj til at optimere jeres lokale SEO, da I kan justere på kortvisninger, åbningstider, billeder osv.

Content marketing

Måske er I før stødt på de efterhånden berømte ord “content is king”. Og vi bruger dem også her, for der er noget om det. Når vi ser på content marketing, er det let at tænke på det som et SEO-tiltag, der kun foregår via on-page SEO-arbejde  — det vil sige udarbejdelse og publicering af indhold på jeres egen hjemmeside. Men set ud fra et helhedsperspektiv er content marketing både on-page og off-page SEO. Udgivelse af godt indhold på jeres egen side er kun en lille procentdel af, hvad content marketing er og kan. For content marketing er faktisk alt indhold, I opretter og udgiver overalt på internettet. Hvis I skriver et gæsteblogindlæg, er det content marketing. Vil I udgive en infografik, der bliver linket til fra et top-magasin? Det er content marketing.

Content, der fremmer både jeres arbejde med on-page og off-page SEO:

  1. Blogindlæg
  2. Infografik
  3. Undersøgelser og forskningsartikler
  4.  Whitepapers og e-bøger

Content marketing er som SEO-strategi tæt forbundet med linkbuilding, sociale medier og PR, og så hjælper det jer med at opbygge jeres brand. Helt simpelt: Hvis I har noget godt indhold – så fortæl folk om det.

Læs mere om hvordan man skriver gode SEO tekster.

Søgeordsanalyse

Vi har kort snakket om søgeord og content, men vi mangler stadig at kigge på, hvordan man finder de søgeord, som I bør skrive jeres content ud fra. Og her ligger også et stort SEO-arbejde bag. Mange arbejder med organisk SEO med den overbevisning, at de kan opdatere deres indhold, måske etablere et nyt hjemmesidedesign og lave en ny marketingkampagne – og så er arbejdet egentlig klaret. Det er dog en forkert tilgang at gå til SEO-arbejdet med. SEO er kontinuerligt arbejde, og I bør konstant lave nye søgeordsanalyser, for at I kan følge med.
Søgeordsanalyser udarbejdes af flere forskellige åresager, men de to primære grunde er at ranke på Google og kunne lave relevant indhold. Typisk kan I lade jer
hvad er søgemaskineoptimering inspirere af søgeordene, da de kan fortælle jer , hvad jeres brugere gerne vil vide, ud fra det de søger på.

Der er meget mere til søgeordsanalyser end blot at finde frem til de ‘rigtige’ søgeord. En analyse skal give jer indsigt i hensigten bag et søgeord samt dets konkurrenceevne. De vigtigste elementer i søgeordsanalyse er derfor:

Vælg de rigtige søgeord

Lad os tage os selv som eksempel. LAZZAWEB er et digitalt markedsføringsbureau og vi vil naturligvis gerne vinde betalende kunder over, men fokuserer vi på at rangere #1 for “gratis SEO-tips”, er det muligvis det forkerte publikum, som vi tiltrækker. Højst sandsynligt vil vi få folk ind, der leder efter gratis hjælp, og det betyder altså, at de betalende kunder, som vi gerne vil have, må lade vente på sig – det er naturligvis ud fra et salgsperspektiv. For tager vi content marketing i betragtning, er “gratis SEO-tips” et søgeord, som kan sende mange besøgende forbi vores side – og det er jo netop det, vi hos LAZZAWEB gør med denne artikel. Formålet med artiklen er at skabe trafik til vores side og informere interesserede brugere om det, vi er specialister i. Den har altså ikke til formål at tiltrække kunder. Vær derfor strategisk med de søgeord, I vælger at bruge og vær helt sikker på, at I har styr på, hvad formålet med indholdet er.

Søgeintention

Google fortæller os gang på gang, hvor vigtig søgeintentionen er. De fleste fokuserer på søgeord, men det er ikke helt det, I udelukkende bør fokusere på. I stedet for at se på, hvad folk søger på, skal I prøve at identificere, hvad de leder efter – altså søgeintentionen. Det kan nemlig være forskellen på at få en smule trafik og at opnå en reel omsætning. Søgeintentionen er altså også vigtig at have in mente, når I udarbejder nyt content til jeres side. Undgå blot at fokusere på at få søgeordet brugt i jeres content – tænk over, hvad I skal svare på, før brugeren finder det, de leder efter.

Sådan laver I en god søgeordsanalyse

  1. Brug alle de hjælpeværktøjer, I kan finde.
    I kan ikke lave en god søgeordsanalyse uden værktøjer. Værktøjer som Ahrefs giver jer god indsigt i jeres SEO-muligheder og jeres konkurrenters SEO indsats og kan hjælpe jer med at løfte jeres SEO-arbejde. Hvis I blot vil se volumen på specifikke søgeord kan Googles eget værktøj “Keyword Planner” være nok.
  2. Forstå meningen med søgemaskineoptimering og brugen af jeres søgeord.
    Google vil ikke belønne jer , hvis I indsætter det eksakte søgeord 15 gange i jeres content. Faktisk vil de nogen gange straffe jer for det, for Google er interesseret i kvalitetsindhold, der matcher med søgeintentionen. Jeres hjælpeværktøjer, som Ahrefs/Keyword Planner, vil typisk give jer rigtig mange variationer af det samme søgeord — her er det absolut ikke nødvendigt, at I inkorporerer dem alle. Google skal nok fange meningen bag, hvis bare jeres content er af høj kvalitet og fortæller brugeren det, de leder efter.
  3. Hold øje med jeres konkurrenter.
    En af de bedste måder at udføre en søgeordsanalyse på, er at se på, hvad jeres konkurrenter gør og følge deres eksempel. Hvis en konkurrent ranker #1 på et søgeord, som er relevant for jer, kan I i Ahrefs for eksempel indtaste deres URL og se hvilke søgeord, de bruger på den side.

Få hjælp til SEO og lær endnu mere om søgemaskineoptimering i vores vidensunivers

I er nået vejs ende, og vi håber, at I sidder tilbage med en god forståelse for, hvad SEO er. Skulle I have lyst til at dykke endnu længere ned i, hvordan I arbejder med Google-søgemaskineoptimering, kan I finde et hav af andre artikler, guides og whitepapers omhandlende SEO på vores hjemmeside.

Del artiklen

Få vores brancheførende learnings inden for marketing

Tilmeld vores nyhedsbrev og få marketing indsigter, du kan anvende direkte i jeres virksomhed.

Lignende artikler

Performance Max – Få mest ud af kampagnetypen

22. aug 2022
18 min. læsetid

Skab en stærk YouTube-kanal, der bidrager til jeres marketingstrategi

8. jun 2022
12 min. læsetid
seo tekstforfatter

Konverteringsoptimering – Tips til at 2x jeres salg

1. sep 2021
20 min. læsetid

Søgemaskineoptimering for webshops

15. sep 2021
11 min. læsetid
Øg jeres konverteringsrate ved at konverteringsoptimere jeres website

Sådan får I højere konverteringsrate ved at arbejde struktureret med CRO

13. sep 2024
9 min. læsetid
Google specialister

Google Annoncering – den ultimative guide

21. feb 2021
12 min. læsetid

Øg jeres dækningsbidrag med profit bidding

6. dec 2022
25 min. læsetid

Optimering af jeres Google Shopping

25. feb 2022
9 min. læsetid

Guide til Core Web Vitals

21. sep 2021
11 min. læsetid
Profit bidding i Google Ads

Google Shopping: Feedoptimering med Custom Labels

14. jun 2022
9 min. læsetid
Maksimer profit med Metas DPA

Få større profit med Dynamic Products Ads i Meta

16. sep 2024
4 min. læsetid

Googles univers af marketing-tools

11. nov 2021
30 min. læsetid
succes er ikke en tilfældighed

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Kontakt os
+1000
Vækstcases