“Oh, so it’s like a Google Marketing Powerhouse”. Sådan lød ordene fra Google, da CEO Patrik Lazzarotto fortalte dem om LAZZAWEBs vision for fremtiden. En vision, hvor LAZZAWEB skal være de bedste til Google Marketing.
Ordene “Google Marketing Powerhouse” bed sig fast. Et nyt ord er tilføjet til ordbogen, og nu er det en realitet: LAZZAWEB er et Google Marketing Powerhouse.
Det seneste år har vi haft et ufravigeligt fokus på at indsnævre vores ekspertise til alene at omfatte Google og dygtiggøre os yderligere i Googles produkter. Vi har en klar strategi for, at LAZZAWEB er et sted, hvor vi udelukkende tænker, taler og eksekverer Google Marketing. Det betyder, at vi aldrig mister fokus på vores kerne og kan tilbyde vores kunder den stærkeste og mest specialiserede ekspertise i Google – et speciale, som ikke ses andre steder.
Google er efterhånden en kompleks marketingmotor med mange discipliner. Discipliner, som vi er eksperter i, men som vi nu samler under ét tag. Det betyder, at vi har en holistisk tilgang til Google. Vi ser det som én marketingkanal og vil fremover arbejde sammen med vækstparate virksomheder, for at angribe de uudforskede synergier mellem Google Ads og SEO, der skaber brancheførende resultater.