Få dominans på Google

Løvens Hule virksomheder
LAZZAWEB har vækstet

Foto: Per Arnesen

Løvens Hule 2023 bliver ekstra spændende 

DR1-programmet Løvens Hule er for mange virksomheder startskuddet til en enorm vækstrejse – og LAZZAWEB er stolte af at være en del af flere af dem.

Hos LAZZAWEB arbejder vi hver eneste dag på at skabe succes for vækstparate virksomheder gennem Google Ads og SEO, og derfor er Løvens Hule-deltagere et godt match med os – for LAZZAWEB og vækst går hånd i hånd. 

Her på siden finder du de af vores nuværende og tidligere kunder, der i tidens løb har deltaget i TV-programmet Løvens Hule, og som vi har hjulpet godt på vej videre i deres vækstrejse.

Bare vent til Løvens Hule 2023 starter, så har vi en spændende opdatering til siden!

LAZZAWEBs vækst-samarbejder fra Løvens Hule

Errant

Errant deltog  i Løvens Hule 2022 og sikrede sig en investering. Sidenhen har sneaker-virksomheden haft travlt med at sende komfortable sneakers ud til en stor del af garderoberne i Danmark. Errant har et stort fokus på vækst gennem digitale kanaler, men har også en butik i Aalborg.

Errant så et spændende potentiale i at få LAZZAWEB som deres samarbejdspartner til Google-marketing, så de hurtigst muligt kunne få deres kendskab ud til hele Danmark.

Samarbejdet kommer til at styrke Errants onlinesalg samt brandets tilstedeværelse via Googles marketingkanaler.

Errant
Geekd

Geekd

Geekd er gamernes valg og tilbyder skræddersyede computerløsninger ud fra den enkeltes behov samt alt udstyret dertil. De har store ambitioner om at blive Danmarks fortrukne IT & gaming-leverandør.

Geekd havde allerede et godt setup på Google, men havde stadig mere uforløst potentiale, og vi startede derfor et samarbejde op, så de kunne tage deres Google-marketing fra 4. til 6. gear.

Sammen har vi nu sørget for en større tilstedeværelse på Google, som sikrer kraftfulde resultater i den kommende tid.

IX Studios

Smykkebrandet med rod i vores danske arv. Sådan definerer IX Studios sig. Brandet er grundlagt i København af Louise Mygind Andersen, og smykkerne er massive, bæredygtige kvalitetssmykker i genanvendt guld og sølv. Inspirationskilden er moderne kultur, traditionelt håndværk og bæredygtigt forbrug. 

Google er en vigtig del af IX Studios' marketingmix, men de har i længere tid manglet den rette samarbejdspartner i jagten på at dominere Google. IX Studios søgte en samarbejdspartner, der var ligeså sulten på vækst, som de selv var efter deltagelse i programmet. Derfor indgik vi et samarbejde med målsætningen om at sikre Google-dominans. Samarbejdet kommer til at styrke brandets online identitet og ikke mindst vækste brandet online. 

IX studios

Cool Creative Company

Cool Creative Company har udfordret oplevelsen af iskaffe. Deres serie rummer sjove og lækre smagsvarianter, som du kan nyde derhjemme – helt som var de lavet af en barista.

De søgte en partner, der kunne forstå deres unikke forretningsmodel bygget på maksimal synlighed og branding. Med en sparringspartner i hånden, der kunne levere den overordnede Google-strategi for øget kendskab til produktet, begyndte samarbejdet. Dét, der skulle sikre så mange glade iskaffedrikkere som muligt – hele året rundt.

Sidenhen er produktsortimentet udvidet markant, og i dag sikrer LAZZAWEB brandingen af mange unikke produkter på Google – lige fra iskaffe til bubble tea og chai latte. 

O'TAY 

Dansk design, elegant og stilrent. Det er nogle af nøgleordene, som kendetegner O'TAY – det luksuriøse online modeunivers, som i 2019 blev stiftet af Stephanie og Vivian Seedorff. Virksomheden bygger på en sød historie, for det er nemlig mor og datter, der står bag. De to har realiseret deres fælles drøm om at bygge et univers, hvor luksusmaterialer som kashmir og uld er tilgængelige for alle kvinder. 

O'TAY ønskede at vækste deres tilstedeværelse på Google. De gjorde allerede en del på Google Ads og SEO, dog manglede de en seriøs sparringspartner for at nå næste niveau. Indenfor blot få måneder så vi en eksplosiv fremgang i det organiske arbejde. Synligheden i Google steg på blot 3 måneder med knap 300 %.

Otay founders
vuffeli løvens hule

Vuffeli 

Bag Vuffeli står Mads Smith og Christian Yding. De er dine hunde-elskende partnere, der sikrer, at du giver din hund det foder, som passer præcist til dens behov. Du skriver dig op som medlem, og så får du sendt perfekt afstemt hundefoder direkte til døren. 

Vuffeli søgte en samarbejdspartner, der var lige så ambitiøs som dem selv og ikke mindst en samarbejdspartner, som troede på, at der kunne skabes et nyt, stort brand indenfor hundefoder. Det har medført et tæt samarbejde med ærlig kommunikation, som har sikret en markant vækst og synlighed for Vuffeli på Google. 

Shaping New Tomorrow

Shaping New Tomorrow er grundlagt i 2015 af de tre barndomsvenner Kasper Ulrich, Christian Aachmann og Christoffer Bak. Missionen var at udfordre traditionelt herretøj på komforten, så du altid er klædt på til, hvad end dagen bringer. I dag er Shaping New Tomorrow et internationalt tøjbrand, der sælger pænt og klassisk herretøj, der er behageligt at have på. 

Samarbejdet med Shaping New Tommorow begyndte allerede før deres medvirken i Løvens Hule og har lige siden været en stor succes for begge parter. Et godt fællesskab, hvor der bliver fokuseret på vækst og gode beslutninger. I dag dækker samarbejdet over flere markeder og med stor vækst både indenfor SEO og Google Ads. 

Nordic Hiit

Nordic Hiit 

Christina Dahlgreen og Ida Wad er stifterne af Nordic Hiit. Deres træningskoncept imødekommer dem, der gerne vil have træningen overstået i rolige omgivelser og på kort tid. Du finder Nordic Hiit online og på deres app, hvor der gemmer sig alt fra madplaner og træningsvideoer.

I samarbejdet med Nordic Hiit har LAZZAWEB hjulpet med at lave en samlet strategi for maksimal eksponering på tværs af Googles platforme. Vi har især haft fokus på at positionere Nordic Hiit som eksperter inden for deres fagområde, ligesom målet er at gøre konceptet til den foretrukne platform for guidede videoer til hjemmetræning. 

AN IVY

AN IVY er et stort modeunivers, hvor hele essensen er at gå godt klædt. AN IVY er skabt af Nikolaj Dylsing og Alexander Gram, som startede virksomheden med en ambition om at ramme den voksende skare af mænd, der interesserer sig for at klæde sig ekstraordinært godt. 

LAZZAWEBs rejse med AN IVY startede som et tæt samarbejde om at få slipset tilbage i garderoben hos den almene mand. En opgave, som sidenhen har udviklet sig og i dag omfatter et bredere og meget interessant produktmix. Strategien hos AN IVY er dog stadigvæk den samme; at skabe et univers til den ambitiøse og modebevidste mand, som rummer mandens garderobe fra strømpe til slips og alt derimellem. En rejse, der har været superspændende at arbejde med.

AN IVY
Watery

Watery 

Hos Watery kan du klikke alt hjem indenfor badetøj og svømmeudstyr. Virksomheden er skabt af Daniel Johannesen, der ikke var mere end 17 år gammel, da han startede sin iværksætterejse. Behovet for Watery opstod, da Daniel og hans svømmekammerater løb ind i udfordringer, hver gang de skulle købe nyt udstyr. Det kunne man nemlig kun finde i udlandet – men i dag kan du finde det hele samlet hos Watery.

LAZZAWEB var et af de første bureauer i Danmark til at præge Waterys vækstrejse gennem Google. Tilbage i 2017 fik vi muligheden for at arbejde sammen med Daniel og var de første til, i samarbejde med Daniel, at etablere og implementere et produktfeed i Google Merchant Center, som gjorde, at Watery kunne eksponere sig via Google Shopping. 

Spiritium 

Spiritium Cocktails er stiftet af Mikkel Christian Joensen og Jonas Lyngbek Thestrup. Virksomheden er grundlagt ud fra en undren om, at man aldrig fik lige så gode cocktails hjemme som ude. Dét besluttede de sig for at lave om på med deres lækre cocktailpakker, som leveres direkte til din dør. 

Samarbejdet med Spiritium handlede om at skabe den bedste synlighed for et fantastisk koncept. Opgaven var klar; skab en større medlemsskare til deres fantastiske cocktail-koncept og skab salg af de enkeltstående produkter.

Spiritium
Mads fra Guide to Greenland

Guide to Greenland 

Hos Guide to Greenland er missionen – som navnet antyder – at markedsføre alt det gode, som Grønland byder på, og lade turisterne få øjnene op for de smukke og helt unikke landskaber. Det mål går de til med en bæredygtig ånd. I den grønlandske virksomhed er der nemlig fokus på at have respekt for naturen og den grønlandske kultur.

LAZZAWEB har skabt Guide To Greenlands internationalisering via Google. Med Grønlands mission om at åbne Grønland for hele verden var det oplagt at udtænke en engelsksproget strategi, som kunne føre trafik til websitet i udenlandske markeder, herunder USA.

Crickster 

Insekter er en sund delikatesse, der er værd at dele. Sådan beskriver Crickster det på deres website.

LAZZAWEB samarbejdede med Crickster tilbage i 2017, da de havde deres deltagelse i Løvens Hule. Her blev der sammensat en Display-strategi, som skulle samle op på alle deres besøgende i forskellige remarketing-kampagner. Derudover var vi de første til at etablere Crickster på Google Shopping, så de kunne præsentere deres produkter for omverdenen via Google.

Crickster logo
Kabeltromlen

Kabeltromlen

Palle Top startede stille op ved at bygge møbler af træ i sine forældres have. Hurtigt voksede efterspørgslen, og haven blev skiftet ud med et lille værksted. I dag er det blevet til meget større lokaler, hvor han og hans team hver dag arbejder for at give genbrugsmaterialer nyt liv. 

En klar og tydelig agenda var starten på samarbejdet mellem LAZZAWEB og Kabeltromlen: at matche den gigantiske efterspørgsel på Palle og Kabeltromlens unikke og flotte produkter. Et enormt besøgstal på dagen og i dagene efter Løvens Hule betød rigtig stor interesse for forretningens produkter. Dét lagde an til en strategi-planlægning ud fra, hvad kunderne søgte efter i søgemaskinen. 

Phoamy 

Kenneth Tram er idémanden bag Phoamy. Produktet er et lille cover af skum, som du kan sætte på dit headset for at blive helt fri fra vindstøj. Phoamy gik til markedet med missionen: "Eliminate annoying wind noise from your calls".

LAZZAWEB hjalp Phoamy i sin spæde start tilbage i 2016. Her skabte vi en dybdegående søgeordsanalyse, som dannede grundlag for en dominans i Google på alle relaterede søgninger til produktet. Sidenhen har trådløse headsets med gamechanging teknologier vundet frem verden over. Det gjorde, at behovet for Phoamys produkt forsvandt. Samarbejdet med Phoamy var en sjov rejse på et ægte iværksættereventyr.

Phoamy logo løvens hule
30+ dedikerede Google-specialister
Vækstet mere end 300 kunder siden 2015
Mathias Teis - CSO og Partner LAZZAWEB

Klar på Google-dominans?

Vi skaber brancheførende resultater. For vi ser og udnytter synergierne mellem Google Ads og SEO, som mange overser.
cross