En af de ting, der gør AdWords til et helt specielt og unikt annonce-værktøj, er, at du betaler per klik. Det vil altså sige, at du betaler et beløb, hver gang en bruger klikker på din AdWords annonce. Betalingsmetoden bliver også kaldt for PPC, Pay Per Click, og det giver dig en række fordele som virksomhedsejer.
Bliver der ikke klikket på din annonce, kan det roligt siges, at succesraten er meget lav, men til gengæld skal du så heller ikke rigtig betale noget for det. Det vil altså sige, at der er en lav risiko forbundet med at tage Google Ads i brug.
Når vi samarbejder med dig om Google Ads i Vejle, er det dog langt fra vores plan, at du skal ende ud med ikke at betale for annonce-værktøjet. Det vil jo betyde, at du ikke får fat i nogle af dine potentielle kunder, og at du ikke får succes med din AdWords indsats.
Får du vores hjælp til din indsats, tør vi godt garantere dig, at du får succes med dine annoncer – lige så vel som alle vores andre kunder med vores hjælp har opnået stor succes. Vi arbejder dagligt med værktøjet, og vi sørger gerne for, at også du får succes med AdWords i Vejle.