Vores specialer. Jeres succes.

Google Ads Vejle

Er du på jagt efter et professionelt bureau, der kan hjælpe din virksomhed med AdWords i Vejle? Hos LAZZAWEB er vi eksperter i AdWords.

Vi kan ikke bare hjælpe dig med at sætte dine annoncer op – vi kan også forsikre dig om, at dine AdWords annoncer performer og har en positiv effekt på bundlinjen i din virksomhed.

Din ekspert i Google Ads i Vejle

Vi har hovedsæde i Aalborg, men vi hjælper dagligt kunder over hele landet med deres AdWords indsats. Det har ingen betydning for os, hvorvidt du har brug for hjælp til AdWords i Vejle eller på Sjælland. De opgaver, som vi udfører for vores kunder, kan løses på tværs af landegrænser, hvis det skulle være. Og skulle der være behov for akut et fysisk møde for at løfte opgaven, er der heldigvis ikke mere end nogle få timers kørsel fra Aalborg til Vejle.

Hvad koster AdWords i Vejle?

En af de ting, der gør AdWords til et helt specielt og unikt annonce-værktøj, er, at du betaler per klik. Det vil altså sige, at du betaler et beløb, hver gang en bruger klikker på din AdWords annonce. Betalingsmetoden bliver også kaldt for PPC, Pay Per Click, og det giver dig en række fordele som virksomhedsejer.

Bliver der ikke klikket på din annonce, kan det roligt siges, at succesraten er meget lav, men til gengæld skal du så heller ikke rigtig betale noget for det. Det vil altså sige, at der er en lav risiko forbundet med at tage Google Ads i brug.

Når vi samarbejder med dig om Google Ads i Vejle, er det dog langt fra vores plan, at du skal ende ud med ikke at betale for annonce-værktøjet. Det vil jo betyde, at du ikke får fat i nogle af dine potentielle kunder, og at du ikke får succes med din AdWords indsats.

Får du vores hjælp til din indsats, tør vi godt garantere dig, at du får succes med dine annoncer – lige så vel som alle vores andre kunder med vores hjælp har opnået stor succes. Vi arbejder dagligt med værktøjet, og vi sørger gerne for, at også du får succes med AdWords i Vejle.

Hvad er forskellen på Google Ads og AdWords?

Det korrekte svar er, at der ingen forskel er. Google Ads og AdWords er to betegnelser for det samme værktøj. Da Google i sin tid lancerede det populære annonce-værktøj, gik det under navnet AdWords. Sidste år trængte Google til, at der skulle ske noget nyt på den front, og derfor ændrede AdWords navn til Google Ads.

Der er dog mange, der stadig anvender betegnelsen AdWords, da de har vænnet sig til det, og det samme sker da også hyppigt her på vores kontor. Kært barn har mange navne, og når vi skal hjælpe dig med Google Ads i Vejle, kan det også sagtens ske, at du vil høre begge betegnelser komme ud af vores mund.

Det siger vores kunder

LAZZAWEB har været gode til at udfordre vores planer. De er dygtige, og har samme værdier som os. Med LAZZAWEB har vi en tæt kontakt, og vi er kommet to skridt nærmere en samarbejdspartner.

Morten Kjær

Indehaver

Luksusbaby A/S

Jeg vil klart anbefale LAZZAWEB til andre, grundet det her meget proaktive arbejde vi har oplevet. Det taler nærmest for sig selv, når man har skabt så gode resultater. Det kan bare ikke benægtes.

Christian Aachmann

Marketingdirektør

Shaping New Tomorrow

Samarbejdet med LAZZAWEB har fra start været meget professionelt. Det er tydeligt at mærke, de virkelig brænder for det, de laver. Vi anvender LAZZAWEB til både SEO og ADS.  LAZZAWEB er meget proaktive i forhold til at øge konverteringsraten. Samtidig har vi fået leveret nogle fantastiske tekster, der virkelig matcher vores produkt.

Camilla Breuner

Marketingkoordinator

Skallerup Seaside Resort

Vi måler altid samarbejdspartnere på tre mål; Rapportering, kommunikation og kvalitet af arbejde (i dette tilfælde: Hvor mange kunder giver det) – Her har LAZZAWEB scoret max.

Ligeledes er hele deres team altid smilende og imødekommende på kontoret, hvilket betyder meget for os.

Mike Vestergaard

Adm. direktør

DIGURA

Vælger man LAZZAWEB som sit marketingbureau, kan man forvente gennemsigtighed og ærlighed. Det er tilmed ikke et bureau som alle andre. Her er der tale om samarbejdspartnere af højeste kvalitet. De tager det store slæb, mens man som kunde også skal være med, for at skabe de bedste resultater, hvilket MANGE bureauer kan lære meget af.

Thomas Nygaard

E-commerce manager

Reservedele.nu

LAZZAWEB er omtalt i

Vil du høre hvad vi
kan gøre for jer?