Vi kan nu offentliggøre vores 3. opkøb, som er det specialiserede social media bureau Adtivity. Det er et led i vores nye strategi, som er et svar på den stigende efterspørgsel fra kunder, der ønsker at styrke deres marketingindsats på tværs af flere marketingkanaler.
Bag Adtivity har Lukas Spanggaard stået i spidsen og drevet den anerkendte virksomhed med sine mange år som ekspert og flere års ansættelse hos Meta (tidl. Facebook). Lukas har altså “Ex-Facebook ansat” på CV’et og kan nu bryste sig af en ansættelse som Team Lead og Senior Paid Social Specialist i Lazzawebs voksende Social afdeling som med opkøbet tæller i alt 7 medarbejdere i Lazzawebs Social Afdeling. Adtivity har håndteret månedlige millionbudgetter med stor succes og høj kundeloyalitet.
“Hos Adtivity har vi altid været fokuseret på innovation og resultater. Som ét ud af blot 26 social bureauer i Danmark, der er anerkendt af Meta som “Meta Badged Business Partner”, glæder vi os til at bidrage til en ny og spændende rejse. Jeg ser enormt meget frem til at skabe den førende Paid Social-service i Danmark med mine nye kollegaer,” udtaler Lukas Spanggaard, stifter af Adtivity og nu Team Lead & Senior Paid Social Specialist hos Lazzaweb.
En ny strategi, der allerede har fået dokumenteret succes
Gennem det seneste år har vi arbejdet intensivt på at rekruttere toptalenter og erfarne specialister til at udvikle dybdegående frameworks til deres nye marketingspecialer i samarbejde med udvalgte kunder.
Om strategien fortæller Direktør, Mathias Teis: “Vi har de seneste år været kendt som det mest specialiserede bureau i Danmark til Google-disciplinen isoleret. Vores branding har i mange år fokuseret på vores årelange samarbejde med Google, og vores branding “Google Marketing Powerhouse”. Det har virket, og vi fortsætter med den høje kvalitet, og det gode samarbejde med Google, men nu kan vi endelig lancere en Social afdeling, og et stort samarbejde med META, med det højeste niveau i branchen, som vores store Google-afdeling har været kendt for.”
Mathias Teis tilføjer: “Flere kunder har ofte omtalt, at når man ringer ind til Lazzaweb, så føles det som at snakke direkte med Google. Med denne lancering og udvidelse af vores strategi er vi klar til at snakke både Google og Meta med kunderne”.
Denne indsats har resulteret i en udvidelse af vores ydelser, som nu omfatter dybdegående kompetencer inden for annoncering på Meta, TikTok og Pinterest samt et fokus på konverteringsoptimering. Udvidelsen er tilføjet for at imødekomme kundernes behov for en mere holistisk marketingstrategi, der kan maksimere resultaterne på tværs af platforme.
“Vi har oplevet en markant stigende efterspørgsel fra vores kunder, der nu ønsker at samle flere marketingaktiviteter hos os. Vores mål er at sikre, at vi fortsat leverer resultater i verdensklasse og kan blive kundens ‘one point of contact’” fortæller Mathias Teis, CEO og Partner i bureauet og fortsætter:
“Over det seneste år har vi sikret en kundebase på over 70 kunder på vores nye Paid Social-service, flere nomineringer på europæisk og globalt plan, ansat 7 kollegaer i afdelingen, og så har vi endda også udgivet en officiel case med Pinterest – alt sammen inden vores officielle lancering.”
Vores samarbejder har allerede høstet anerkendelse på deres nye marketingspecialer i form af flere nomineringer ved prestigefyldte branchepriser som European Paid Media Awards, Global Digital Excellence Awards og European Agency Awards 2024.