Tilbage til marketingordbogen
Hvad er:

Sitelinks

Sitelinks er links, der vises under et søgeresultat for et søgeord eller en søgefrase. Disse links giver brugerne mulighed for at navigere direkte til forskellige dele af en hjemmeside. Sitelinks kan kun vises for søgninger, der returnerer et enkelt søgeresultat, og de vises kun for søgeresultater, der er relevante for brugerens søgning.

Læsetid: 1 min.

Sitelinks definition

Sitelinks er links, der vises under et søgeresultat, når man søger efter et bestemt website. Disse links kan f.eks. vise forskellige sider på hjemmesiden, forskellige produkter eller services eller andet relevant indhold. Sitelinks er algoritmebestemt og vises kun for de søgeresultater, som Google vurderer, vil have det mest relevante og nyttige indhold for brugeren.

Hvordan bruges Sitelinks?

Sitelinks er links, der vises under et søgeresultat, når en bruger søger efter et bestemt brand eller websted. Disse links kan føre brugeren til forskellige sider på et websted, såsom produktsider, kontaktsider eller blogindlæg. Sitelinks kan være nyttige for brugere, da de giver mulighed for at navigere direkte til de mest relevante sider på et websted.

Hvorfor er Sitelinks vigtige?

Sitelinks er vigtige, fordi de giver brugerne mulighed for at navigere direkte til de mest relevante sider på et website. De er særligt nyttige, når der er mange forskellige sider på et website, og brugerne ikke altid ved, hvilken side de skal starte på. Sitelinks giver også brugerne mulighed for at komme tilbage til forsiden af et website hurtigt og nemt.

succes er ikke en tilfældighed

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Kontakt os
+1000
Vækstcases