I investerer måske allerede i annoncering via platformen Google Ads i dag, men dette betyder ikke nødvendigvis, at I bør se bort fra og fravælge SEO – snarere tværtimod. SEO og PPC (Pay Per Click) har en enestående synergi, der skaber troværdighed og tillid til jeres hjemmeside, hvilket er grundlæggende forudsætninger for at opnå succes på nettet med jeres digitale markedsføring. Har I fokus på begge dele samtidig, øger I ikke bare jeres hjemmesides eksponering. I forbedrer også væsentligt jeres chancer for, at en potentiel kunder klikker på jeres side og ikke konkurrentens.
Har I brug for SEO-rådgivning og sparring ift. SEO i Odense, er I mere end velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud indeholdende forslag til konkrete indsatser og løsninger, der skaber målbare resultater. Hos LAZZAWEB arbejder vi målrettet med SEO, og vi opdaterer løbende vores viden på området, så jeres løsning altid er baseret på de nyeste tendenser – det er forudsætningen for en indsats, der også virker i morgen.
Flere undersøgelser viser, at en kombination af Google Ads samt høje placeringer i de organiske søgeresultater alt andet lige øger jeres hjemmesides troværdighed og sandsynligheden for, at en kunde klikker på jeres side – og ikke konkurrentens. Vil I findes på Google af folk i jeres lokalområde – eksempelvis Odense, Fyn eller omegn – er lokal SEO ligeledes en oplagt mulighed. Ønsker I at løfte jeres forretning til nye højder, er SEO en oplagt strategi at følge, uanset om I allerede bruger Google Ads eller ej. Her hos LAZZAWEB står vi naturligvis klar til at rådgive og vejlede jer om SEO i Odense og resten af landet.