Vores specialer. Jeres succes.

PPC marketing

PPC marketing

LAZZAWEB er et nordjysk webbureau, som blandt andet har specialiseret sig inden for PPC marketing. Er det noget, som din virksomhed gerne vil have professionel hjælp til, sidder vores dygtige medarbejdere klar til at hjælpe jer. Vores kunder består af både mindre og større virksomheder over hele landet, der får hjælp til opbygning af websites, online marketing, AdWords, PPC marketing og andre ydelser.

 

Hvad er PPC marketing?

PPC marketing er en populær og anerkendt disciplin inden for online markedsføring. Det er alle typer af virksomheder, der kan drage nytte af PPC marketing, og det være sig alt fra en mindre lokal håndværkervirksomhed til en stor international virksomhed. I forhold til traditionel markedsføring, som eksempelvis indrykning af annoncer i aviser eller udarbejdelse af TV-reklamer, er PPC markant mere kosteffektiv. Du får altså meget mere for dine penge, når du markedsfører din virksomhed på den måde.

PPC er en forkortelse for Pay Per Click – og det betyder kort fortalt, at din virksomhed kun skal betale penge, når der bliver klikket på den annonce, som du har liggende online. Det, som du betaler for, er altså at få trukket noget trafik ind på dit website.

Når du har med PPC marketing at gøre, betaler du altså ikke alene for, at der er nogle, som ser din annonce. Du betaler først i det øjeblik, at der bliver vist interesse for din annonce, ved at der bliver klikket derpå – og du får en potentiel kunde ind på dit site.

 

Hvad er der af fordele ved PPC marketing?

I forbindelse med PPC marketing er det vigtigt at kende til den dynamik, der ligger bag. Det forholder sig nemlig ikke således, at det er alle og enhver, der bliver eksponeret for din PPC annonce. PPC marketing er forbundet med en høj grad af segmentering, og du kan selv definere hvem, som du gerne vil have, der skal se din annonce. Du kan segmentere ud fra geografi, alder, køn, beskæftigelse, eller hvad du nu ellers finder interessant for din virksomhed og de produkter eller ydelser, som din virksomhed sælger.

Det vil altså med andre ord sige, at den trafik, som du får trukket ind på dit website via en PPC annonce ikke er spor tilfældig. Det er potentielle kunder, som du finder interessante for dit produkt, og som du gerne vil interagere med.

 

Fordele ved PPC annoncer

  • Du betaler kun, når der bliver klikket på din annonce
  • Det er en af de mest kosteffektive former for marketing
  • Din annonce er målrettet potentielle kunder
  • Du får potentielle kunder ind på dit site
  • Der er en høj grad af segmentering forbundet med PPC marketing
  • Du bestemmer selv størrelsen på budgettet

 

Hvordan kan vi hjælpe din virksomhed?

Det er ikke så lige til, som det umiddelbart lyder, at arbejde med PPC marketing. I hvert fald ikke hvis du gerne vil kunne stille dig nogle gode resultater i sigte. Det kræver en stor indsigt i online markedsføring disciplinen, målgruppeanalyser, søgeordsanalyse og meget andet, for at det ender med at blive en succes.

Som professionelt webbureau har vi de rette kompetencer og de bedste forudsætninger for at hjælpe din virksomhed med at skabe vækst gennem PPC marketing. Vores erfaring inden for feltet er stor, og vi brænder for at skabe resultater for store som små virksomheder. Vi har gennem flere år arbejdet med PPC marketing, og det er et af de felter inden for online markedsføring, som vi brænder allermest for, og som vi er allerbedst til at hjælpe vores kunder med.

 

Eksempler på PPC marketing

PPC marketing kører over flere forskellige slags medier. Google AdWords, også kaldet Google Ads, og Facebook er formentlig de PPC medier, som er mest kendte. Vi kan hjælpe dig med at annoncere på begge medier og skabe nogle kampagner, der får din virksomhed til at vækste. Det ene medie udelukker ikke det andet, og med vores hjælp kan du skabe den perfekte balance, når det kommer til at vurdere, om du skal annoncere ét eller flere steder på én og samme tid.

 

PPC annoncer og AdWords

AdWords er en tjeneste fra Google, som går ud på at lave PPC annoncer på Google. Ved enhver Google-søgning vil de fire første annoncer i toppen være betalte annoncer – her er der tale om AdWords annoncer. Her kan du altså som virksomhed betale dig for at få en topplacering på Google, som er verdens mest anvendte og anerkendte søgemaskine.

 

PPC marketing på Facebook

Facebook er en glimrende kanal, når det kommer til at segmentere. Her kan du nå ud til de målgrupper, som du helst vil, via både geografisk og demografisk segmentering. Det er intet mindre end perfekt i forhold til kommunikation med dine målgrupper, og som endnu en fordel er det et medie, som rigtig mange tjekker flere gange i døgnet, så der er altså rigeligt med chancer for at ramme dem på det rette tidspunkt.

 

Glem ikke at få styr på dine landing pages

For at din virksomhed skal få succes med PPC marketing, er det afgørende, at du har godt styr på dine landing pages. Det nytter ikke noget, at du får trukket en masse trafik med høj relevans ind på dit site, hvis alt ikke spiller her. Så er der ingen formål med at få en masse potentielle kunder herind. Første step for at skabe resultater med PPC marketing er altså, at du også får bygget et godt website med det helt rette indhold. Det kan vi også hjælpe dig med hos LAZZAWEB.

 

Skal vi også hjælpe din virksomhed med PPC marketing?

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du gerne vil høre mere om, hvad vi kan gøre for din virksomhed. Du kan ringe til os på telefon +45 71 99 71 40 eller skrive til os på kontakt@lazzaweb.dk.

Vil du høre hvad vi
kan gøre for jer?