Få profitabel vækst

PPC marketing

PPC marketing

LAZZAWEB er et nordjysk webbureau, som blandt andet har specialiseret sig inden for PPC-marketing. Er det noget, din virksomhed gerne vil have professionel hjælp til, sidder vores dygtige medarbejdere klar til at hjælpe jer. Vores kunder består af både SMV’er og større virksomheder over hele landet, der får hjælp til opbygning af websites, online marketing, Google Ads, PPC-marketing og andre ydelser.

 

Hvad er PPC marketing?

PPC-marketing er en populær og anerkendt disciplin inden for online markedsføring. Det er alle typer af virksomheder, der kan drage nytte af PPC-marketing. Det være sig alt fra en mindre, lokal håndværkervirksomhed til en stor, international virksomhed. I forhold til traditionel markedsføring som eksempelvis indrykning af annoncer i aviser eller TV-reklamer er PPC markant mere kosteffektiv. Du får altså meget mere for dine penge, når du markedsfører din virksomhed på den måde.

PPC er en forkortelse for pay per click – og det betyder kort fortalt, at din virksomhed kun skal betale penge, når der bliver klikket på den annonce, du har liggende online. Det, som du betaler for, er altså at få trukket noget trafik ind på dit website.

Når du har med PPC-marketing at gøre, betaler du altså ikke for, at der er nogle, som ser din annonce. Du betaler først i det øjeblik, der bliver vist interesse for din annonce ved, at der bliver klikket på den – og du får en potentiel kunde ind på dit site.

 

Målrettet lokal PPC marketing

Med PPC-marketing kan du målrette dine annoncer ift. geografi. Det vil sige, at har du en virksomhed i fx Odense og tilbyder kun din service i dette område, kan vi målrette annoncer, så de kun bliver vist for denne målgruppe i Odense-området og ikke hele landet.

Vi tilbyder Google Ads i hele landet. Det gælder bl.a. Vejle, Odense, Aarhus, Viborg, København, Aalborg, Kolding, Esbjerg og Randers. Lokal PPC-marketing er en af de discipliner, vi som PPC-bureau har stor succes med.

 

Hvilke fordele er der ved PPC marketing?

I forbindelse med PPC-marketing er det vigtigt at kende til den dynamik, der ligger bag. Det forholder sig nemlig ikke således, at det er alle og enhver, der bliver eksponeret for din PPC-annonce. PPC-marketing er forbundet med en høj grad af segmentering, og du kan selv definere, hvem du gerne vil have skal se din annonce. Du kan segmentere ud fra geografi, alder, køn, beskæftigelse, eller hvad du nu ellers finder interessant for din virksomhed og de produkter eller ydelser, som din virksomhed sælger.

Det vil med andre ord sige, at den trafik, som du får trukket ind på dit website via en pay per click-annonce ikke er spor tilfældig. Det er potentielle kunder, som du finder interessante for dit produkt, og som du gerne vil interagere med.

 

Fordele ved PPC-annoncer

  • Du betaler kun, når der bliver klikket på din annonce
  • Det er en af de mest kosteffektive former for marketing
  • Din annonce er målrettet potentielle kunder
  • Du får potentielle kunder ind på dit site
  • Der er en høj grad af segmentering forbundet med PPC-marketing
  • Du bestemmer selv størrelsen på budgettet

 

Hvordan kan vi hjælpe din virksomhed?

Det er ikke så ligetil, som det umiddelbart lyder, at arbejde med PPC-marketing. I hvert fald ikke, hvis du gerne vil kunne stille dig nogle gode resultater i sigte. Det kræver en dyb indsigt i online markedsføringdisciplinen, målgruppeanalyser, søgeordsanalyse og meget andet, for at det ender med at blive en succes.

Som professionelt PPC-bureau har vi de rette kompetencer og de bedste forudsætninger for at hjælpe din virksomhed med at skabe vækst gennem PPC-marketing. Vores erfaring inden for feltet er stor, og vi brænder for at skabe resultater for store som små virksomheder. Vi har gennem flere år arbejdet med PPC-marketing, og det er et af de felter inden for online markedsføring, som vi brænder allermest for, og som vi er bedst til at hjælpe vores kunder med.

 

PPC-annoncer og Google Ads

Google Ads er en tjeneste fra Google, som går ud på at lave PPC-annoncer på Google. Ved enhver Google-søgning vil de fire første annoncer i toppen være betalte annoncer – her er der tale om Google Ads-annoncer. Her kan du altså som virksomhed betale dig for at få en topplacering på Google, som er verdens mest anvendte og anerkendte søgemaskine. Som dedikeret Google-bureau er vi hos LAZZAWEB særdeles godt klædt på til at give dig succes med Google Ads. Vores erfarne specialister er i deres daglige arbejde understøttet af avancerede teknologier, der hjælper dem med at træffe datadrevne beslutninger og skabe de bedste resultater for vores kunder.

 

Glem ikke at få styr på dine landing pages

For at din virksomhed skal få succes med PPC-marketing, er det afgørende, at du har godt styr på dine landing pages. Det nytter ikke noget at trække en masse trafik med høj relevans ind på dit site, hvis alt ikke spiller her. Så er der inget formål med at få en masse potentielle kunder herind. Første step for at skabe resultater med PPC-marketing er altså, at du også får bygget et godt website med det helt rette indhold. Det kan vi også hjælpe dig med hos LAZZAWEB.

 

Skal vi også hjælpe din virksomhed med PPC-marketing?

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du gerne vil høre mere om, hvad vi som PPC-bureau kan gøre for din virksomhed. Du kan ringe til os på telefon +45 71 99 71 40 eller skrive til os på kontakt@lazzaweb.dk.

30+ dedikerede Google-specialister
Vækstet mere end 300 kunder siden 2015
Mathias Teis - CSO og Partner LAZZAWEB

Klar på Google-dominans?

Vi skaber brancheførende resultater. For vi ser og udnytter synergierne mellem Google Ads og SEO, som mange overser.