Få dominans på Google
Tilbage til marketingordbogen

Hvad er Spam?

Spam er en uønsket e-mail, der sendes i stor stil til mange modtagere. Spam kan indeholde reklamer, virus eller andet skadeligt indhold. De fleste e-mail klienter i dag kan sortere spam fra, så de ikke havne i din primære inbox.

Læsetid: 1 minut

Hvad betyder Spam?

Spam er en form for reklame, der sendes i store mængder med det ene formål at genere modtageren. Spam kan være i form af e-mails, sms'er eller pop-up-reklamer. Spam er ofte et irriterende element i hverdagen, og mange mennesker føler sig forulempede, når de bliver bombarderet med reklamer, de ikke har bedt om.

Hvordan bruges Spam?

Spam er en form for reklame, der sendes i store mængder uden forbrugerens samtykke. Spam kan være tekst- eller grafikbaseret, og det kan være sendt via e-mail, telefon eller post. Spam kan være irriterende og tidskrævende at slette, og det kan også være farligt, hvis det indeholder skadelig software eller links til skadelige hjemmesider.

Hvorfor er Spam vigtigt?

Spam er vigtig at identificere, da det er uønsket indhold. Dermed er det også vigtigt, at afholde sig fra at bruge det, hvis man ønsker at bevare gode kundeforhold og fremstå seriøse omkring ens forretning.

30+ dedikerede Google-specialister
Vækstet mere end 300 kunder siden 2015
Få dominans på Google

Klar på Google-dominans?

Vi skaber brancheførende resultater. Vi ser og udnytter synergierne mellem Google Ads og SEO. Når du booker et møde med os, vil du opleve forskellen.